MOTOSIKAL BRIXTON MALAYSIA

Brixton Malaysia
Jenama asal daripada Austria kini di bawah Mforce Malaysia telah menjenama semula dan dilancarkan di Malaysia sekitar bulan Ogos 2018.

Sementara ramai yang menanti 250cc dikeluarkan, ada model 150cc dilancarkan untuk menguji pasaran Malaysia. Ketiga-tiga model berikut BX150 dengan harga RM8,988 di ikuti model BX150x berharga RM9,288 dan model BX150R RM9,588


Editor Kembaraku Encik Azman Ali yang telah menguji pandu motosikal ini, berpendapat motosikal ini direka khas kepada peminat motor ala ala klasik. Rekabentuk motor ini agak simple dengan kerangka dan aksesori besi.

Selain daripada itu, sistem FI yang digunakan memberi motosikal ini penjimatan dalam penggunaan bahan api.

Jika anda suka penungangan santai, motosikal ini amat sesuai. Dengan kelajuan 90kmj hingga ke 110kmj amat selesa ditunggangi. Tambahan pula dengan ketebalan kusyen, memberi keselesaan jika anda menunggang dalam jarak yang agak jauh.

Jika anda yang sukakan motosika klasik namun di modenkan dalam enjin dan dan prestasi, Jenama Brixton adalah pilihan terbaik.


Share:

No comments:

Post a Comment

JOM MELAWAT PAK BARA

JOM MELAWAT PAK BARA
KLIK LOGO
 
KEMBARAKU
Public group · 6,704 members
Join Group
Sebuah group yang sesuai untuk para kembara. Tidak kira samaada anda berbekpek, basikal, motosikal, kereta, pacuan 4 roda dan asalkan anda pengembara....
 

PERLUKAN TOWING

PERLUKAN TOWING
Whatsapp +60182032211 Zul

Labels

Recent Posts

Pages