HALATUJU GROUP FACEBOOK KEMBARAKU



KEMBARAKU
" Manusia sejak diciptakan pada hakikatnya sentiasa berada dalam posisi sebagai PENGEMBARA (musafir).Oleh karana itu drama tentang perjalanan yang sedang kita tempuh takkan berhenti di dunia fana ini".
KEMBARAKU ujud untuk anda mengekspresi kehidupan harian anda dalam bait-bait bahasa mahupun fotografi. Kekadang anda rasa bermotosikal ke destinasi perlancongan merupakan kembara anda, namun ianya sebahagian dari kembara.

SERTAI KEMBARAKU : KLIK DISINI

Berbasikal ke kedai, menyaksikan peragut meragut tas tangan wanita dan anda membantu mengejarnya. Untung dapat dan kecewa jika tidak dapat membantu.
Memandu teksi, membawa pelancong ke destinasi pilihannya. Kekadang tempat itu anda tidak biasa singgah tapi demi kerjaya anda singgah dan menghayati persekitarannya.
KEMBARAKU tidak terikat kepada destinasi dan jentera anda. Kembaraku adalah cerita seharian anda.
Namun setiap group ada polisinya. Kita tidak direct mempromosi sesuatu produk kepada pembaca. Namun kita berhak mendapat kredit hasil nukilan ilmu yang kita kongsikan bersama.
Contoh pemandu teksi bercerita pengalamannya membantu wanita bersalin didalam teksinya. Dalam ceritanya tentu pembaca ingin tahu, siapa dia. Dimana rumahnya ? Bagaimana ingin menghubunginya kerana yakin dengan kebaikannya. Inilah kredit yang perlu dia dapat.
Contoh cerita seorang Penunda Kenderaan. Dia dipanggil membantu menunda sebuah motosikal. Manakala penunggang dan pembonceng yang terlibat kemalangan itu cedera. Namun dia tidak tahu betapa serius.
Membantu mereka mendapatkan rawatan dan memastikan mereka membuat tuntutan insuran. Sudah pasti pembaca yang juga pengguna ingin tahu siapa dia.
Maka kepada pengikut setia KEMBARAKU anda adalah pereka segala cerita bagi memastikan KEMBARAKU memenuhi citarasa pembaca dan diri anda.
SALAM HORMAT. TERIMA KASIH KERANA ANDA SEBAHAGIAN DARIPADA KAMI YANG MENCIPTA KELAINAN DI MEDIA SOSIAL. SERTAI KEMBARAKU : KLIK DISINI
contoh ke 2

KEMBARAKU

Share:

3 comments:

JOM MELAWAT PAK BARA

JOM MELAWAT PAK BARA
KLIK LOGO
 
KEMBARAKU
Public group · 6,704 members
Join Group
Sebuah group yang sesuai untuk para kembara. Tidak kira samaada anda berbekpek, basikal, motosikal, kereta, pacuan 4 roda dan asalkan anda pengembara....
 

PERLUKAN TOWING

PERLUKAN TOWING
Whatsapp +60182032211 Zul

Labels

Recent Posts

Pages