IRAN ADAKAH SELAMAT DIKUNJUNGI

Republik Islam Iran sebuah negara yang tak asing bagi saya. Banyak kali juga berulang alik kesana disebabkan urusan kerja.Negara yang saya amat suka kerana keramahan rakyatnya. Sedapnya makanan dia, kucing parsi yang hampa tergila-gila tu bersepah dijalanan dan kecantikan anak-anak gadis iran. Anak gadis Iran memang cantik dan menawan,boleh mencairkan setiap lelaki yang memandang. Hidung mancung,pipi delima merah dan mata biru antara wanita tercantik didunia.
Bila balik tanahair banyak soalan perihal iran ni, yang paling utama selamatkah. Soal keselamatan nak bagi tau selamat lagi iran dari malaysia. Hampa boleh jalan dilorong sunyi seorang diri malam2 tanpa risau ada pencuri atau peragut.

Soalan femes yang sering ditanya tentang Iran, pasal syiah. Apa yang boleh saya katakan disin sejak dari tahun 1998, saya kesana hinggalah yang terakhir beberapa tahun lalu, tak dak masalah.
Anda pi la dulu dan merasai kehidupan di sana. Anda pasti merinduinya. tak percaya cakap saya tanya saja sapa yang pernah pi sana. Nanti jika ada kelapangan masa, saya cerita lagi pasal iran ni.
ANDA BOLEH IKUTI SAYA DI GROUP FACEBOOK : KEMBARAKU  ( klik )
Penulis Dikenali Sebagai Omary Othman II FACEBOOK

gambar2 ni diambil pada 11-oct-2014 waktu tu ke sana untuk pemasangan modenas GT 130


Kembaraku Iran 1

Kembaraku Iran 2

Kembaraku Iran 3

Kembaraku Iran 4

Share:

No comments:

Post a Comment

JOM MELAWAT PAK BARA

JOM MELAWAT PAK BARA
KLIK LOGO
 
KEMBARAKU
Public group · 6,704 members
Join Group
Sebuah group yang sesuai untuk para kembara. Tidak kira samaada anda berbekpek, basikal, motosikal, kereta, pacuan 4 roda dan asalkan anda pengembara....
 

PERLUKAN TOWING

PERLUKAN TOWING
Whatsapp +60182032211 Zul

Labels

Recent Posts

Pages