KEMBARAKU ZAINAL CELESTE SIRI 12

India In Black & White
Hari ini 19/03/2019, sambung tinggal kat Kushinagar. Bangun pagi aku basuh baju. Dah biasa buat, aku asal anak kampung. Pagi minum kopi, bini buat. Lepas tu makan capati, dhal & chai. Bukan bini aku buat, pergi beli. Elok jugak, bantu ekonomi tempatan. Lepas tu aku lepak dengan pak chik & mamat kat sini. Timbul nama Mahathir, banyak pujian dia orang bagi. Nama Najib tak timbul. Rosmah dia orang tak kenal.
Tengahari ramai peminat datang tengok powil. Soalan sama saja, 'how much your car cost'. Letih nak jawab, aku letak sign kat tepi powil tu. Selain tu tak buat apa-apa. Lilau sana sini & tangkap gambar. Senja kat sini, baru teringat baju ada kat ampaian. Kena pergi kutip.

Sumber Facebook : Zainal Celeste 
















Share:

No comments:

Post a Comment

JOM MELAWAT PAK BARA

JOM MELAWAT PAK BARA
KLIK LOGO
 
KEMBARAKU
Public group · 6,704 members
Join Group
Sebuah group yang sesuai untuk para kembara. Tidak kira samaada anda berbekpek, basikal, motosikal, kereta, pacuan 4 roda dan asalkan anda pengembara....
 

PERLUKAN TOWING

PERLUKAN TOWING
Whatsapp +60182032211 Zul

Labels

Recent Posts

Pages