KEMBARAKU ZAINAL CELESTE SIRI 15

India, Tukang Gunting & Bulu Hidung
Semalam (23/03/2019) check out hotel, kemudian drive 16 km & check in guest house lain. Traffic kesana kira okay, bila dah dekat haru biru. Aku respect drivers kat Delhi ni, semua penyabar. Hon saja bising tapi mulut tidak. Lodging aku ni tak ada 'star', kena lalu kat lorong sempit. Sepelaung pun ambek setengah jam nak sampai kat guest house. Setengah jam lagi ambek masa nak parking.
Apa-apa pun, suasana tempat ni full of colours, full of shops, full of people, full of stall, full of havoc, heavy with traffic, dusty & smelly. But I have no complaint. Aku bukan tourist, aku seorang traveler.
Macam biasa pagi tadi (24/03/2019), aku melilau sana sini & singgah kat kedai gunting rambut. Harga gunting rambut 3 hinggit doposen duit kita. Masa tunggu turn aku, tukang gunting tu guna gunting sama untuk trim bulu hidung pelanggan sebelum aku. Tak jadi gunting, tak mahu tahi hidung mamat tu lekat kat rambut aku. Sampai kepetang rambut aku belum bergunting.

Sumber Facebook : Zainal Celeste 












Share:

No comments:

Post a Comment

JOM MELAWAT PAK BARA

JOM MELAWAT PAK BARA
KLIK LOGO
 
KEMBARAKU
Public group · 6,704 members
Join Group
Sebuah group yang sesuai untuk para kembara. Tidak kira samaada anda berbekpek, basikal, motosikal, kereta, pacuan 4 roda dan asalkan anda pengembara....
 

PERLUKAN TOWING

PERLUKAN TOWING
Whatsapp +60182032211 Zul

Labels

Recent Posts

Pages