KEMBARAKU ZAINAL CELESTE SIRI 14

India Dan Pak Chik Aku
Semalam (22/03/2019) bergegas ke Embassy Iran & Embassy Azerbaijan. Tutup, website kata buka. Patut pecat siapa yang update website tu. Urusan visa terbantut. Plan kena adjust, so tinggal kat Delhi ni sampai minggu depan. Singgah kejap kat High Commission & Tourism Malaysia disini. Borak-borak & bergambar. Tengahari service kereta di 'mekanik jalanan'. Mercedes, BMW, Volvo bersepah kat situ, jadi powil aku cap Nissan ni tentu dia orang boleh buat. Harga sikit tinggi, tak sure samada itu harga betul atau dia tengok aku ni pendatang asing.
Pagi ni (23/03/2019), akan check in ke 1 guest house. Tempat tu lagi 'local'. Boleh kenal & belajar hidup orang Delhi. Hotel sekarang selesa tapi terlalu 'komersial', bersikap 'engkau engkau, aku, aku'.
Lepas ni nak jumpa Pak chik aku, nama dia ATM. Aku bersyukur sebab Pak Chik aku 'sponsor' trip aku ni. Tanpa dia aku tak kemana.

Sumber Facebook : Zainal Celeste 









Share:

No comments:

Post a Comment

JOM MELAWAT PAK BARA

JOM MELAWAT PAK BARA
KLIK LOGO
 
KEMBARAKU
Public group · 6,704 members
Join Group
Sebuah group yang sesuai untuk para kembara. Tidak kira samaada anda berbekpek, basikal, motosikal, kereta, pacuan 4 roda dan asalkan anda pengembara....
 

PERLUKAN TOWING

PERLUKAN TOWING
Whatsapp +60182032211 Zul

Labels

Recent Posts

Pages